niedziela, 17 grudnia 2017

Świąteczne kartkowanie

W poprzednim poście, raptem trzy dni temu pisałam, że nie czuję klimatu świąt; myślałam już nawet, że kartki w tym roku powysyłam kupne. Jednak wczoraj znienacka dopadła mnie wena twórcza i zachciało mi się robić kartki właśnie. Nie zaopatrzyłam się wcześniej w żadne świąteczne papiery, ale postanowiłam wykorzystać to, co już mam. Zobaczcie poniżej, co z tego wyszło.
Kartki nie są wypasione, ale uważam, że lepsze są takie zrobione własnoręcznie niż kupione w sklepie.

Już dawno na promocji w jakimś markecie kupiłam tekturę falistą w kilku kolorach oraz brokatową taśmę klejącą
i w końcu teraz je wykorzystałam.

Taka kolorystyka odpowiada mi o wiele bardziej niż ta powyżej, aż szkoda będzie się z tą kartką rozstawać ;-)

Tutaj dwie kartki bardzo podobne, ale jednak różne. Poniżej zbliżenia na detale.
Tutaj jako tło wieńca wykorzystałam falistą tekturkę, na którą nakleiłam napis.

Tutaj wieniec wykleiłam nie na kółku, tylko na obręczy, a punkt złączenia gwiazdek musiałam zamaskować :-)

Wszystko wskazuje na to, że i u mnie zagości Duch Bożego Narodzenia.
Pozdrawiam ciepło i świątecznie.
Alebazi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz