wtorek, 27 marca 2018

Wystawa świateczna

Zgodnie z zapowiedzią dziś będzie relacja z wystawy pokonkursowej "Jajko O!zdobione", która jest organizowana przez MOK w moim mieście. Na tej wystawie prezentowane są nie tylko jajka wielkanocne, ale też stroiki i kartki. Ja wystartowałam w konkursie dopiero drugi raz, w zeszłym roku wystawiłam tylko kartki, a w tym roku już kartki, jajka i wianek. Tak się złożyło, że jajka zajęły drugie miejsce w kategorii "Pisanka-dorośli" :-D


Tutaj sfotografowane jeszcze w domu.
Tutaj już wyeksponowane na wystawie.
Kartki zrobiłam trzy.
Zdjęcie zrobione w domu, bo na wystawie wianek położono "na płasko" na samym końcu stołu
i niestety nie było widać środka.
Pisanki wydrapywane.
Jajka zdobione techniką batikową.
Ogromne jajko ręcznie malowane.
Zdobienie haftem krzyżykowym.
To jajko, to moim zdaniem najładniejsza i najbardziej oryginalna dekoracja na całej wystawie.
Niestety nie dostała nagrody.
Ta kartka niestety również nie została wyróżniona, chociaż moim zdaniem zasłużyła.
Już dziś życzę spokojnych i rodzinnych świąt, chociaż mam nadzieję jeszcze wpaść tu w okolicach piątku.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz