środa, 23 maja 2018

Przegląd kartek komunijnych

Maj się kończy, a sezon komunijnym z nim. W tym roku koniec kwietnia i początek maja miałam dość pracowity, ponieważ - ku mojemu zaskoczeniu, ale też wielkiej radości - dostałam sporo zamówień na kartki z okazji I Komunii Świętej.
Poza tym szykowałam prezenty dla pewnego Malucha, wykonałam kilka prac decoupage, trochę szyłam, haftowałam i szydełkowałam, ale to tematy na następne posty.
Dziś pokażę tylko kartki komunijne:

Nie mogłam się oprzeć żeby nie zrobić kartki w klimacie retro.
Jedna dziewczęca z kwiatkiem, a druga z koronką.


Ten wzór okazał się najpopularniejszy.



Osobiście kocham te kartki, ale zdaję sobie sprawę, że trzeba być fanem takich klimatów.



Czuję, że w robienie kartek wkręciłam się na całego.
Za kilka dni postaram się zaprezentować inne moje prace.
Gorące pozdrowienia.
Alebazi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz