sobota, 26 maja 2018

Kartki i skromny wazonik decoupage

Dziś wyjątkowe święto: Dzień Matki. Zazdroszczę wszystkim kobietom, które je obchodzą i składam niniejszym najserdeczniejsze życzenia.
Już w ostatnim poście pisałam, że ostatnio miałam dużo robótkowych zajęć, w związku z tym kartki na Dzień Matki - dla mojej mamy i teściowej - powstały dopiero dziś rano. Za to wazonik, czy też dzbanuszek ozdobiony decoupage, to efekt pracy kilku ostatnich dni. Pomyślałam, że mojej mamie przyda się jakaś ozdobna buteleczka na odżywkę do fiołków, które dostanie (u niej na parapecie fiołki kwitną, jak szalone).
W zeszłym roku zrobiłam kartki w stylu vintage, które możecie zobaczyć TUTAJ, w tym roku jednak postawiłam na prostotę:

Jak widać słodki róż rządzi ;-)

Kartki pod kolor kwiatów - w sumie wyszło przypadkiem.

Trochę detali.

Wspomniana buteleczka/ wazonik zdobiony motylami.
Jeśli chodzi o decouape, to ostatnio wykonałam kilka prac zdobionych tą techniką i już teraz zapraszam na następne posty, w których te "dzieła" pokażę.

Pozdrawiam i życzę miłego i pogodnego popołudnia.
Alebazi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz