piątek, 23 grudnia 2016

Jeszcze raz świątecznie

Udało mi się wpaść tu jeszcze raz przed Wigilią z najlepszymi życzeniami dla wszystkich, którzy odwiedzają mojego bloga. Życzę Wam, aby te święta były takie, jakie sobie wymarzyliście.

Udało mi się dokończyć obrazek!

Pierniki, porcja 1.

Pierniki, porcja 2.

Ule z wysokoprocentowym nadzieniem.

Choineczki zrobione na tej samej zasadzie, co ule.
Po ich zjedzeniu prowadzenie samochodu również nie jest wskazane.
Jeszcze raz wszystkiego NAJ.
Alebazi.

2 komentarze:

  1. super hafcik! uwielbiam takie świąteczne czerwoności :)
    Szczęśliwego NowegoRoku życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, zawsze miło usłyszeć (przeczytać} komplement. Ja właśnie przed chwilą podziwiałam Twoje sweterkowe bombki :-) Również Szczęśliwego Nowego Roku życzę

      Usuń