poniedziałek, 22 czerwca 2015

Robótki na szydełku

Teraz przyszła pora, aby pochwalić się pracami szydełkowymi. Robić na szydełku nauczyłam się jeszcze w podstawówce i swego czasu dziergałam sporo, głównie czapek i szalików dla lalek, ale spod mojej ręki wyszło też kilka serwetek czy łapek do garnków. W liceum szydełko poszło w odstawkę i wracałam do niego tylko sporadycznie i to głównie na studiach.
W zeszłym roku pogodziłam się z tym "narzędziem" i dziś zaprezentuję kilka prac wykonanych w ciągu ostatnich 10 miesięcy.
Moja największa duma, to kocyk dziecięcy wykonany z "kwadracików babuni":


Aż trudno mi uwierzyć, że "natrzaskałam" 100 takich maluchów



Kilka tygodni temu coś mi tak strzeliło do głowy i zrobiłam ubranko na termos. Tak mi ta praca fajnie i przyjemnie szła, że zrobiłam kilka wersji:

1. Dla chłopczyka




2. Dla dziewczynki


3. Wersja dla Osoby Poważnej



4. Na koniec egzemplarz dla fanów Kurta Cobaina tudzież Freddy'ego Kruegera :-)



A na sam koniec robótka najbardziej świeża, bo wczorajsza - kwiatowa broszka:


Jak widać dobrze jej w towarzystwie szarego
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do następnego wpisu ;-)
Alebazi

2 komentarze:

  1. Super kocyk, marzy mi się taki miętowo-biały ;) Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. "miętusowy" z pewnością wyglądałby pięknie, pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń